تصاویر قبل و بعد ژل لب نچرال

نمونه قبل و بعد ژل لب نچرال
نمونه قبل و بعد ژل لب نچرال
نمونه قبل و بعد ژل لب نچرال
نمونه قبل و بعد ژل لب نچرال
نمونه قبل و بعد ژل لب نچرال

آشنایی با تزریق ژل لب نچرال

این روزها بسیاری از افراد به تزریق ژل لب روی آورده‌اند تا لب‌های خیره‌کننده‌تری را برای خود خلق کنند. در واقع اگر این تزریق به طور اصولی و با توجه به چهره انجام شود، می‌تواند زیبایی خاصی به چهره شما ببخشد. به هر حال ممکن است برخی از افراد مخالف تغییرات زیاد و غیر عادی باشند؛ بنابراین باید تزریق به لب‌هایشان را به گونه‌ای انجام دهند که تغییرات زیادی در لب‌هایشان به وجود نیاید. اگر شما هم جز آن دسته از افراد هستید بهتر است تزریق ژل لب مدل طبیعی را انتخاب کنید. منظور از تزریق ژل لب نچرال در خدمات زیبایی پوست، بخشیدن حجم و برجستگی نامحسوسی به لب‌ها است تا بدون آنکه چهره حالت مصنوعی به خود بگیرد، فرم لب‌ها اصلاح شود. پزشک با تزریق ژل دارای هیالورونیک اسید به نواحی خاصی از لب این کار را انجام می‌دهد. جالب است بدانید که در این مدل تزریق افراطی در استفاده از ژل نمی‌شود تا فرم لب‌ها از حالت طبیعی خارج نشود.

تزریق ژل لب نچرال؛ روشی برای ایجاد تغییری نامحسوس در لب‌ها

داشتن لب‌های جذاب آرزوی هر کسی است. همه افراد دوست دارند که لبب‌هایی برجسته و زیبا داشته باشند. در حقیقت یکی از معیارهای جذابیت چهره، داشتن لب‌های برجسته و البته حجیم است. به هر حال برخی از افراد به دلیل ژنتیک خاصشان دارای لب‌های کوچک و باریک هستند و همین مسئله آنها را به تزریق ژل لب تشویق می‌کنند تا اعتماد به نفس از دست رفته را جبران کنند. همچنین برخی از بانوان ممکن است به دلیل افزایش سن و کاهش تولید کلاژن لب‌هایشان کم حجم شده باشند. در تمام این موارد امکان تزریق ژل لب وجود دارد تا فرمدهی لب‌ اصلاح شود.

خوشبختانه تزریق ژل لب به سبک‌های مختلفی وجود دارد تا هر شخصی بتواند با توجه به سلیقه خود فرم لبش را انتخاب کند. یکی از محبوب‌ترین سبک‌‌ها، تزریق ژل لب مدل نچرال است. برخی از افراد معتقدند که لب‌ها برای زیبایی بیشتر نیاز به حجیم شدن زیاد از حد ندارند؛ بلکه باید فرم آنها اصلاح شود. اگر شما هم دوست دارید تزریق ژل لب را به گونه‌ای انجام دهید که نه تنها فرم لب‌هایتان اصلاح شود؛ بلکه جلوه بسیار طبیعی داشته باشد، می‌توانید ژل لب مدل نچرال یا طبیعی را انتخاب کنید. با انتخاب این مدل در عین بهبود فرم لب‌ها، زیبایی طبیعی شما حفظ خواهد شد.

نگاهی به مزایای باورنکردنی تزریق ژل لب طبیعی

در تزریق ژل لب نچرال لب‌ها بدون آنکه از فرم نچرال خود خارج شوند، زیباتر خواهند شد. در واقع این مدل تزریق نسبت به بسیاری از مدل‌های دیگر طبیعی به نظر می‌رسد و مزایای زیادی دارد. البته انواع معروف پرکننده‌های تزریقی به لب دارای هیالورونیک اسید هستند و بخش زیادی از این مزایا به دلیل وجود این ماده در ژل لب نچرال است. از مزایای فوق‌العاده این مدل تزریق می‌توان موارد زیر را مثال زد:

حجم دهی لب‌ها به صورت طبیعی

اولین دلیلی که بسیاری از بانوان عاشق تزریق ژل مدل نچرال هستند، با حجم‌دهی طبیعی آن توجیه می‌شود. این مدل برخلاف سایر مدل‌های تزریق، لب‌ها را طوری تغییر می‌دهد که چهره شما نچرال باقی بماند. حتی گاهی دیده می‌شود که با وجود حجم دهی مناسب برخی از اطرافیان شما متوجه تغییر نامحسوستان نخواهند شد. این دقیقا همان چیزی است که خیلی از متقاضیان می‌خواهند!

ماندگاری مناسب

از دیگر مزایای تزریق ژل طبیعی می‌توان به ماندگاری بالا اشاره کرد. این مدل تزریق ماندگاری خوبی دارد. البته در ماندگاری تزریق ژل لب نچرال عوامل متعددی دخیل هستند. عمدتا متقاضیان از ماندگاری خوب این ژل‌ها رضایت دارند.

کبودی کمتر

به دلیل آنکه مقدار کمتری از ژل برای تزریق مدل نچرال استفاده می‌شود، کبودی کمتری پدید می‌آید.

کنترل آسان

با تزریق ژل لب نچرال امکان کنترل مقدار دلخواه از ژل وجود دارد تا نتیجه همانی شود که خودتان می‌خواهید. نه کمتر و نه بیشتر!

رهایی از واکنش‌های آلژیک

همانطور که اشاره کردیم در فیلرهای تزریقی عمدتاً هیالورونیک اسید استفاده می‌شود که این ماده کاملاً با بدن سازگار بوده و احتمال حساسیت در افراد را کاهش می‌دهد. البته به دلیل وجود لیدوکائین در برخی از ژل‌ها در صورت حساسیت به این ماده، لازم است حتماً موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.

نکات مهم پیش از تزریق ژل لب مدل طبیعی

آیا دوست دارید لب‌هایتان برجسته‌تر شوند و در عین حال چهره‌تان طبیعی باقی بماند؟ اگر چنین افکاری در سر دارید، پیشنهاد می‌کنیم تزریق ژل لب مدل طبیعی را انتخاب کنید. این مدل تزریق شادابی خاصی به چهره شما می‌بخشد. البته پیش از تزریق ژل لب مدل طبیعی در خدمات زیبایی پوست؛ باید به یک سری از نکات توجه کنید تا نتایج دلخواه حاصل گردد. از این مراقبت‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

عد استفاده از داروهای رقیق کننده

با توجه به نظر متخصصین لازم است پیش از عمل داروهای رقیق کننده خون همچون آسپرین را متوقف کنید تا عمل با موفقیت سپری شود.

خودداری از مصرف الکل و سیگار

یکی از نکات مهمی که حتماً باید پیش از تزریق ژل لب مدل نچرال به آن توجه کنید، عدم مصرف الکل و سیگار است. متخصصان تاکید دارند که حتماً از یک هفته قبل از تزریق ژل لب به الکل و سیگار نزنید!

 مشورت با پزشک

قبل از انجام تزریق لازم است با پزشک خود در رابطه با مواردی مشورت کنید؛ برای مثال باید پزشک خود را بابت بیماری‌های خاصی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنید یا داروهایی که مصرف می‌کنید مطلع سازید. حتماً پیش از انجام تزریق هرگونه عارضه پوستی همچون تبخال یا دیگر موارد در ناحیه لب را به پزشک گزارش دهید.

مراحل تزریق ژل لب مدل نچرال

با تزریق فیلر لب نچرال مشکلات ظاهری لب‌های فوقانی و تحتانی برطرف می‌شوند. به بیانی اگر ایرادات ظاهری مانند چین و چروک‌های پوستی و عدم تقارن در لب‌هایتان شما را اذیت می‌کند، به جای تزریق ژل لب مدل‌های فانتزی می‌توانید مدل تزریق ژل لب مدل طبیعی را انتخاب کنید تا برای چند وقت هم که شده لب‌های برجسته و زیباتری داشته باشید. یکی از سوالات پرتکرار متقاضیان آن است که این مدل تزریق چگونه انجام می‌شود؟ آیا نیاز به بی‌هوشی دارد؟ اگر چگونگی تزریق ژل لب نچرال سوال شما هم هست، بهتر است نگاهی به مراحل زیر بیندازید:

 تمیز کردن موضع

پزشک پیش از شروع ابتدا ناحیه‌‌ای که می‌خواهد هیالورونیک اسید را به آن تزریق کند، با مواد آنتی باکتریال مانند الکل تمیز می‌کند تا همه چیز ایمن و بهداشتی پیش رود.

تزریق مواد بی‌حسی موضعی

لازم نیست نگران درد این عمل سرپایی باشید؛ چراکه پزشک قبل از شروع مرحله اصلی بی‌حسی موضعی را روی ناحیه تزریق می‌کند تا آن قسمت از لب کاملاً بی‌حس شود؛ به این ترتیب در هنگام ورود سوزن دردتان نمی‌آید.

 تزریق ژل

مرحله اصلی و نهایی در این اقدام، تزریق ژل لب نچرال است. طی این اقدام مقدار مناسبی از ژل به زیر پوست وارد شده تا با ماساژ‌های مداوم به فرم طبیعی دلخواه برسد.

نکات مهم بعد از تزریق ژل لب مدل طبیعی

اگر خواهان تزریق فیلر لب نچرال هستید، باید برای کاهش عوارض و اثرات جانبی آن مواردی را رعایت کنید. به عبارتی توجه به موارد هر چند پیش پا افتاده و ساده می‌تواند شما را گام به گام به گرفتن نتیجه دلخواه نزدیک کند. از این مراقبت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رعایت رژیم دمایی

معمولاً پس از تزریق ژل و فیلر لب نچرال افراد قرمزی و تورم را تجربه می‌کنند. برای آنکه این عوارض زودتر از بین برود لازم است در معرض گرمای زیاد همچون آفتاب شدید، استحمام با آب داغ، سونا، جکوزی و آفتاب قرار نگیرید.

 استفاده از کمپرس سرد

عمدتاً بلافاصله پس از عمل، استفاده از کمپرس سرد پیشنهاد می‌شود. اگر کمپرس را طوری به لب نزدیک کنید که به آن فشار وارد نشود، استفاده از کمپرس، از قرمزی و التهاب می‌کاهد.

 عدم استفاده از برخی از داروها

برخی از داروها مانند ضد التهاب‌های غیر استروئیدی همچون آسپرین و مکمل‌های ویتامینی نباید به مدت ۵ تا ۱۰ روز استفاده شوند. به هر حال این داروها و مکمل‌ها ممکن است برای لب خونریزی یا کبودی به همراه داشته باشند.

خودداری از انجام ورزش‌های سنگین

گفته می‌شود که حداقل تا یکی دو هفته پس از تزریق ژل لب مدل نچرال، ورزش‌های سنگین انجام ندهید تا نتیجه مورد نظر روی لب‌ها ظاهر شود.

 عدم ماساژ لب‌ها

ممکن است بعضی از افراد فکر کنند که دست زدن و ماساژ دادن لب‌ها پس از تزریق ایرادی ندارد؛ اما باید بدانید برخی از ماساژ‌ها باعث می‌شوند که هماهنگی بین قسمت‌های مختلف لب به هم بخورد و با جابجا شدن فیلر، فرم طبیعی لب از دست برود.

 عدم مصرف سیگار و الکل

لازم به ذکر است بدانید که یکی از سرسخت‌ترین مراقبت‌ها، عدم استفاده از سیگار و نوشیدنی‌های الکلی است.

افراد معاف از تزریق ژل طبیعی

با آنکه بیشتر ژل لب‌های دارای هیالورونیک اسید امن محسوب می‌شوند؛ اما گاهی وقت‌ها باید به خاطر به وجود آمدن شرایط خاص تزریق آن‌ها به بعد موکول شود. در حقیقت یک سری از عارضه‌ها و مواردی باعث می‌شوند که شما از تزریق ژل لب معاف شوید. البته برخی از این معاف شدن‌ها همیشگی نیست و بعد از بازگشتن به حالت طبیعی می‌توانید تزریق را امتحان کنید. به طور کلی افراد با شرایط زیر نمی‌توانند برای تزریق ژل لب اقدام کنند:

  • خانم‌های باردار
  • خانم‌های شیرده
  • افراد دارای عفونت سینوسی فعال
  • افرادی که عفونت در هر ناحیه صورت داشته باشند؛ زیرا ممکن است عفونت به لب‌ها نیز پخش شود.

بهترین برند ژل لب نچرال

شرکت‌های گوناگونی در حال تولید و فروش انواع ژل لب هستند. در حال حاضر ژل لب دارای هیالورونیک اسید محبوب‌ترین نوع ژل به شمار می‌رود؛ زیرا این ماده در بدن وجود داشته و امکان حساسیت را به حداقل می‌رساند؛ به این ترتیب عوارض ناشی از این مدل تزریق تا حد زیادی کاهش می‌یابد. از معروف‌ترین و بهترین مارک‌های تولید کننده ژل لب می‌توان به رستیلن، ژوویدرم و ... اشاره کرد. این محصولات به دلیل داشتن اثرات جانبی محدود، همواره مورد استقبال پزشکان و مراجعه کنندگان قرار می‌گیرند. پس برای آنکه تزریق ژل لب نچرال شما به بهترین نحو ممکن انجام شود، بهتر است ژل‌ خود را از میان این برندها انتخاب کنید. کلینیک زیبایی سعادت آباد تزریق ژل لب نچرال را برای زیباجویان انجام خواهد داد.

هزینه تزریق ژل لب مدل نچرال گران یا ارزان؟

 بسیاری از افراد قصد تزریق ژل یا فیلر به لب‌ها از نوع طبیعی آن هم در خدمات زیبایی پوست را دارند تا به زیباسازی چهره خود کمک کنند. البته یکی از پرتکرارترین سوالات آن‌ها در رابطه با هزینه تزریق ژل لب نچرال است. نمی‌توان برای هزینه هر نوع تزریق یک عدد را بیان کرد؛ زیرا هزینه تزریق این مدل بر اساس موارد مختلفی تعیین می‌شود. از عوامل تاثیرگذار در قیمت تزریق ژل لب نچرال می‌توان موارد زیر را نام برد:

 نوع ژل

همانطور که گفتیم شما می‌توانید ژل‌های مختلفی را برای تزریق انتخاب کنید که هر کدام از آن‌ها متعلق به برند خاصی هستند. اصولاً ژل‌های بی‌کیفیت، قیمت ارزانتری دارند؛ پس برای گرفتن یک نتیجه بهتر هم که شده توصیه می‌کنیم برندهای مطرح در زمینه تولید ژل را انتخاب کنید.

 میزان حجم مورد نیاز ژل

طبیعتاً هر چقدر حجم ژل افزایش پیدا کند، قیمت آن نیز زیادتر می‌شود.

دستمزد پزشک

میزان تخصص و تجربه متخصص برای تزریق نیز بر قیمت تزریق تاثیر می‌گذارد.

 نوع مرکز تزریق

کلینیک‌ها و مراکز متعددی به تزریق ژل لب نچرال مشغول هستند که هر کدام هزینه متفاوتی از مراجعه کنندگان دریافت می‌کنند. معمولا کلینیک‌های معروف‌تر تعرفه گران‌تری دارند.

برخی از سوالات متداول

همانطور که متوجه شدید تعداد متقاضیان برای تزریق ژل لب نچرال روز به روز در حال افزایش است. به علاوه سوالات در این زمینه زیاد است؛ برای همین ترجیح دادیم تا به یک سری از پرسش‌های متداول پاسخ دهیم:

ماندگاری ژل لب نچرال به چه عواملی بستگی دارد؟

 با آنکه ماندگاری ژل لب مدل نچرال عمدتاً ۶ تا ۱۵ ماه است؛ اما می‌توان گفت که ماندگاری آن را نوع متابولیسم بدن، کیفیت ژل و تبحر پزشک مشخص می‌کنند.

چه عواملی بر هزینه تزریق ژل لب نچرال تاثیرگذار هستند؟

 نوع ژل، میزان حجم مورد نیاز، شرکت تولید کننده ژل، دستمزد پزشک و کلینیک زیبایی همگی از عوامل تاثیرگذار بر هزینه نهایی تزریق ژل لب طبیعی هستند.

 چه کسانی کاندید تزریق ژل لب نچرال هستند؟

 افرادی که از فرم لب‌های خود ناراضی هستند و در عین حال ترجیح می‌دهند که لب‌هایی با مدل طبیعی داشته باشند، می‌توانند برای تناسب لب‌هایشان تزریق مدل نچرال را انتخاب کنند. البته خوب است پیش از تزریق در رابطه با مناسب بودن این مدل برای چهره خود با پزشک خود مشورت نمایند.