آشنایی با بهترین مدل کوکتل مزوتراپی مو
خدمات زیبایی۲۸-دی-۱۴۰۲

آشنایی با بهترین مدل کوکتل مزوتراپی مو

برای اینکه مشکلات مربوط به پوست و موی خود را برطرف کنید، نیاز به استفاده از موادی دارید که برای درمان تولید شده‌اند. این مواد به صورت قرص، دارو، پماد، کرم یا گاهی اوقات تزریق، به بدنتان می‌رسد تا تاثیرگذاری حداکثر را داشته باشند. یکی از مشکلات زیبایی که خیلی از افراد با آن درگیر هستند و بابت آن هم نگرانی دارند، ریزش مو است. در حقیقت ریزش مو مشکلی است که شاید برای بهبود آن خیلی تلاش کرده، اما هنوز نتیجه نگرفته باشید. مزوتراپی به عنوان یکی از بهترین روش‌های درمان ریزش مو معرفی می‌شود اما برای استفاده از مزوتراپی اول باید کوکتل‌ها را بشناسید. کوکتل‌ها موادی داخل خودشان دارند که از طریق مزوتراپی وارد پوست سر می‌شوند و تاثیر مثبتی برای درمان ریزش مو خواهند داشت. در این مبحث قصد داریم که بهترین کوکتل مزوتراپی مو را طبق آخرین اطلاعاتی که در دست دادیم؛ برایتان معرفی کنیم. 

کوکتل مزوتراپی چیست

تعریف کوکتل مزوتراپی چیست؟ 

کوکتل مشکلات پوست و مو را درمان می‌کند. در واقع از طریق تزریق دارو یا یک سری ترکیبات طبیعی پروسه درمان آغاز می‌گردد. اولین بار فردی به نام دکتر میشل پستور در سال ۱۹۵۲ در فرانسه این روش را معرفی کرد. از آن زمان به بعد آن را به عنوان روشی موثر برای درمان خیلی از بیماری‌ها هم استفاده کردند. 

از دیگر کاربردهای مزوتراپی درمان ریزش مو است؛ ریزش مویی که به عنوان یک مشکل رایج شناخته می‌شود و برطرف کردن آن کار راحتی نیست. به هر حال ممکن است که ریزش مو به خاطر علت‌هایی مانند عفونت، مصرف بعضی از داروها، استرس، تغذیه، ژنتیک یا هورمون‌ها رخ دهد و چه بهتر که بتوانید آن را مدیریت کرده و از میزان آن کم کنید. برای مزوتراپی، باید کوکتل مناسب را انتخاب کرده باشید. کوکتل ماده‌ای است که باید آن را به پوست سر تزریق کنند که اتفاقا داخلش ترکیبات دارویی و مواد طبیعی هم وجود دارد. 

معرفی بهترین کوکتل مزوتراپی مو 

در همه این سال‌هایی که مزوتراپی مو روی کار آمده، مواد مختلفی معرفی شده که تاثیرگذاری خوبی روی ریزش مو داشته‌اند اما ما جدیدترین موادی را معرفی می‌کنیم که تاثیرگذاری آن برای خیلی از افراد کاملاً مشهود بوده‌ و آنها را تحت عنوان بهترین کوکتل مزوتراپی مو معرفی می‌کنند. برای اینکه با این کوکتل‌ها آشنا شوید، این بخش را تا انتها مطالعه کنید تا مزایای هر کدام را بشناسید.

کوکتل رویتاکر فرانسه 

این کوکتل‌ها یکی از معروف‌ترین کوکتل‌هایی هستند که برای مزوتراپی پوست و مو از آنها استفاده می‌کنند. فردی به نام دکتر رویتاکر اولین بار در سال ۱۹۷۸ این کوکتل‌ها را معرفی کرد و جالب است بدانید که این پزشک هم در فرانسه زندگی می‌کرد. کوکتلی که او معرفی کرده، حاوی هیالورونیک اسید، زینک، ویتامین و آمینو اسیدها است. این مواد زمانی که به پوست سر تزریق می‌شوند، نه تنها روی ریشه، بلکه روی پوست و ساقه مو هم تاثیر مثبتی دارند. در نتیجه مشکلاتی مانند شوره و ریزش را از بین می‌برند و همچنین می‌توانند بافت مو را تقویت کرده و آن را بازسازی کنند.

کوکتل مزوتراپی

فوایدی که در مورد این کوکتل‌ها گزارش شده، شامل موارد زیر است: 

تاثیرات خیلی سریع و قابل ملاحظه‌ای دارند که بعد از چند جلسه می‌توانید خیلی راحت متوجه آن شوید. 

با استفاده از آنها خواهید دید که میزان ضخامت، حجم و حتی درخشندگی مو هم تا حد زیادی تغییر پیدا کرده است.

مناسب برای انواع پوست و مو هستند. به خاطر همین خیلی‌ها بدون هیچگونه نگرانی از آن استفاده می‌کنند. یعنی اگر ریزش موی شما به خاطر استرس، دارو، تغذیه، عفونت یا هورمون باشد، می‌توانید با خیالی آسوده از این کوکتل استفاده کنید.

عوارض جانبی بسیار کم یا در بعضی از موارد هیچگونه عوارض جانبی از آن دیده نخواهد شد. فقط در موارد نادری ممکن است سوزش یا خارش در محل تزریق اتفاق بیفتد.

خونریزی‌های بسیار کم، کبودی جزئی یا سفید شدن پوست در محل تزریق جزو عوارض آن است که برای خیلی از افراد همین مقدار هم رخ نمی‌دهد. 

کوکتل درما هیل HL کره‌ای 

این کوکتل هم در کلینیک‌های خدمات زیبایی به شدت معروف است. ساخت کره جنوبی است و همانطور که می‌دانید کره جنوبی یکی از کشورهایی است که بهترین محصولات پوست و مو را تولید می‌کند. این برند به گونه‌ای طراحی شده که اگر به پوست سر تزریق گردد، خیلی راحت گردش خون را در آن ناحیه افزایش می‌دهد. در نتیجه فولیکول مو برای رشد تحریک شده و ریزش مو درمان خواهد شد. ترکیباتی از جمله انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی و آمینو اسیدها داخل آنها وجود دارد که پوست سر را به خوبی تقویت می‌کند. از دیگر فواید این کوکتل باید به موارد زیر اشاره کرد: 

این کوکتل‌ها تاثیرات بسیار طولانی مدتی دارند و کاملاً قابل اعتماد هستند. بعد از گذشت ۸ الی ۱۰ جلسه از تزریق، خیلی خوب می‌توانید نتایج مثبت را روی موهایتان ببینید. حتی شاهد رشد موی جدید هم خواهید بود. 

این کوکتل‌ها برای افرادی که ریزش موهایشان به خاطر بالا رفتن سن اتفاق افتاده هم به شدت موثر است. زیرا فولیکول‌هایی که به خواب رفته‌اند را دوباره بیدار کرده و باعث می‌شود که مجددا موهای جدید رشد کنند. 

از مزایای دیگر این کوکتل این است که نسبت به کوکتل‌های دیگر قیمت ارزانتری دارند. 

کوکتل فیوژن اسپانیا 

یکی از بهترین کوکتل‌های مزوتراپی مو کوکتل فیوژن اسپانیا است. برند فیوژن مزو را به عنوان یک برند چند ملیتی می‌شناسند که در زمینه محصولات مراقبتی پوست فعالیت می‌کند. انواع کوکتل‌هایی که در این برند تولید شده‌اند، دو دسته بندی را شامل می‌شود. نوع اول هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان استفاده خواهد شد؛ اما نوع دوم فقط مخصوص خانم‌ها است. در نهایت اگر بخواهید با فواید این کوکتل‌ها آشنا شوید، باید به موارد زیر اشاره کرد: 

داخل این کوکتل‌ها عصاره جینکو استفاده شده است. این عصاره عاملی برای گشاد شدن عروق است. در نتیجه جریان خون و اکسیژن را داخل پوست سر به گردش در می‌آورد.

همچنین حاوی سیلیکون کاملاً ارگانیک است که ساقه مو را به خوبی تقویت می‌کند و در کوتاه مدت اثرات آن را می‌بینید. 

هیالورونیک اسید داخل آن باعث می‌شود که نرمی و لطافت دوباره به موهایتان برگردد.

داخل این کوکتل مواد معدنی پرخاصیت از جمله مس، منیزیم، روی، آهن، کلسیم و ویتامین‌هایی از جمله بیوتین استفاده شده است. 

همچنین حاوی اسید آمینه‌هایی است که ریشه مو را به خوبی تقویت کرده و در مدت زمان کوتاه ریزش مو را درمان خواهد کرد. 

کوکتل بایوسکین اسپانیا 

شرکت اسپانیایی بایو اسکین یکی از معروف‌ترین شرکت‌هایی است که تولید کوکتل‌های مزوتراپی را هم برای پوست و هم برای مو انجام می‌دهد. حتی خیلی از لایه بردارها و محصولات آرایشی با کیفیت هم توسط این شرکت تولید می‌شود. در واقع این شرکت قصد دارد که با قیمت‌های استاندارد و مقرون به صرفه‌ای که ارائه می‌دهد، محصولات با کیفیت و تاثیرگذاری را به دست مشتری برساند که شاهد حداکثر رضایت از آنها باشد.

کوکتل‌هایی که برای مزوتراپی مو ارائه می‌دهند، حتی برای افرادی که آلوپسی آندروژنیک یا همان تاسی دارند هم موثر است و خیلی خوب می‌تواند تاثیرات ضد التهابی و بهبود ریزش مو را در مدت زمان کوتاه نشان دهد.

داخل آن عصاره برگ جینکو وجود دارد که خواصش بسیار است و خیلی راحت می‌تواند ریزش مو را کنترل کند.

ماده معدنی دیگری به نام سیلانول ارگانیک داخل این نوع کوکتل به کار رفته شده که بافت پوست و مو را به خوبی احیا کرده و آن را بازسازی می‌کند.

هیالورونیک اسید داخل آن باعث می‌شود که موهای شما لطافت و نرمی کافی را پیدا کند.

همچنین ویتامین‌ها و اسید آمینه‌ها داخل این کوکتل نیز خواص بسیار زیادی دارند که روند رشد مو را تا حد زیادی تسریع می‌کنند. 

کوکتل مزولایک اسپانیا 

بهترین کوکتل مزوتراپی مو کوکتلی است که به اندازه کافی مواد معدنی و ویتامین‌ داشته باشد. یکی از کوکتل‌های اسپانیایی تحت عنوان مزولایک است (این برند به صورت تخصصی در تولید مزوهای مخصوص پوست و مو فعالیت می‌کند) نتایج بسیار عالی را تا به امروز رقم زده است. این کوکتل‌ها در واقع یک نوع محصول پایه هم شناخته می‌شوند که در خیلی از موارد ترکیبات دیگری هم به آنها اضافه شده و روی پوست سر استفاده می‌کنند تا بتوانند رشد مو را سرعت ببخشند‌. البته شرایط هورمونی افراد با یکدیگر متفاوت است و همین چرخه بازسازی سلولی را در آنها تغییر داده و میزان رطوبت رسانی را هم تغییر می‌دهد. در مورد فواید این کوکتل‌ها باید به موارد زیر اشاره کرد: 

مواد بسیار مفیدی از جمله ویتامین B1، ویتامین B6، آهن، کافئین، بیوتین و پانتنول داخل آنها استفاده شده که هر کدام تا حد زیادی روی رشد موهای جدید تاثیرگذار هستند.

این کوکتل‌ها در دو نوع هیرمن و هرلیدی طراحی شده‌اند که برای خانم‌ها و آقایان متفاوت هستند و متناسب با بدن؛ هر کدام تاثیرگذاری بسیار عالی دارند.

از دیگر مزایا این است که قیمت آنها کاملاً مقرون به صرفه است. 

کوکتل BCN اسپانیا 

این کوکتل‌ها از شرکت بی‌سی‌ان هستند که در زمینه تولید محصولات مربوط به مزوتراپی پوست و مو فعالیت می‌کنند. اگر ریزش شما به خاطر ناتعادلی هورمونی اتفاق افتاده باشد، این محصول خیلی عالی عمل کرده و می‌تواند به سرعت بازسازی سلولی داخل موها را انجام دهد. لازم به ذکر است که می‌توانید در مدت زمان کوتاه متوجه تاثیرگذاریِ حداکثر آن باشید. از جمله فواید این کوکتل‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: 

اولین تاثیر کوکتل این است که عروق را گشاد می‌کند و خونرسانی را بهبود می‌بخشد. در نتیجه پیاز مو به خوبی تغذیه می‌شود.

ماده‌ای با عنوان پانتنول داخل آن وجود دارد که خیلی عالی داخل پوست سر نفوذ کرده و رطوبت کافی را برای رشد موها تامین می‌کند.

ویتامین B6 داخل این کوکتل باعث تنظیم چربی پوست می‌شود. ویتامین B1 هم به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار قوی عمل می‌کند که نه تنها گردش خون را بالا می‌برد، بلکه اکسیژن رسانی را در پوست سر و ریشه مو افزایش می‌دهد.

آهن موجود در این کوکتل، آنزیم‌ها و پروتئین‌ها را تغذیه می‌کند که تاثیر بسیار زیادی در رشد موهای جدید دارد.

این کوکتل همچنین حاوی بیوتین است که باعث کنترل و درمان خشکی پوست سر و اگزما می‌شود. در نتیجه ریزش مو در مدت زمان کوتاهی متوقف خواهد شد. 

درمان ریزش مو از طریق کوکتل‌های مزوتراپی 

در این بخش بهترین کوکتل مزوتراپی مو را در انواع مختلف به شما معرفی کردیم و برندهایی را نام بردیم که افراد زیادی از آنها نتیجه مثبت گرفته‌اند. البته که علاوه بر استفاده از برندهای شناخته شده کوکتل مو، روش درمان، تعداد جلسات و پزشکی که کار را برایتان انجام می‌دهد، هم تا حد زیادی می‌تواند روی نتیجه درمانتان تاثیرگذار باشد. به خاطر همین ما کلینیک زیبایی سعادت آباد را پیشنهاد می‌کنیم، چراکه خدمات پوست و مو را با کیفیت عالی و قیمت مناسب ارائه می‌دهد. همچنین تمامی این اقدامات زیر نظر افراد متخصص و با تجربه انجام می‌شود که تحصیلات آکادمیک در داخل و خارج از کشور دارند و مطمئناً شما را به نتایج خوبی می‌رسانند. 

جمع‌بندی 

کوکتل‌های مختلفی هستند که برای درمان ریزش مو در مزوتراپی از آنها استفاده می‌کنند. هر کدام خواص متفاوتی دارند اما نقطه اشتراک‌شان اینجاست که تعدادی ویتامین و مواد معدنی داخل همه آنها استفاده شده که می‌تواند موی سر را تقویت کند و تا حد زیادی از ریزش جلوگیری خواهد کرد. چه بهتر که شما بهترین کوکتل مزوتراپی مو را بشناسید تا بتوانید سریع‌تر از آن نتیجه بگیرید و ریزش موی خود را متوقف کنید. در این مقاله به طور کامل این کوکتل‌ها را معرفی کردیم و در مورد فواید آن‌ها نیز توضیحاتی  را برایتان ارائه دادیم تا با اطمینان خاطر بیشتری این کار را انجام دهید. 

برخی از سوالات متداول 

شاید شما هم سوالاتی در ذهنتان در مورد کوکتل‌های مزوتراپی مو داشته باشید و پاسخ آن را در این قسمت پیدا کنید. 

مزوتراپی مو اولین بار از کدام کشور معرفی شد؟ 

اولین بار مزوتراپی برای پوست و مو از کشور فرانسه معرفی شد و کم کم روش‌های آن ارتقا پیدا کرد. 

معروف‌ترین کوکتل مزوتراپی مو چیست؟ 

معروف‌ترین کوکتلی که برای مزوتراپی مو استفاده می‌کنند و تاثیرگذاری عالی برای درمان ریزش مو دارد، کوکتل رویتاکر فرانسه است. 

چند جلسه نیاز است تا تاثیرات کوکتل مزوتراپی مو را ببینیم؟ 

از جلسات دوم به بعد نتایج مشهود است و خودتان کاملاً متوجه کم شدن ریزش مو خواهید شد؛ اما برای اینکه حداکثر نتیجه استفاده از این کوکتل‌ها را ببینید، بین ۴ تا ۸ جلسه زمان نیاز است.

 

کلینیک سعادت آباد
جهت دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت
با متخصصی جراحی و زیبایی ما تماس بگیرید.
برای مشاوره با دکتر جراحی زیبایی سعادت آباد کلیک کن.

هنوز نظری وارد نشده است!

دیدگاه خود را ارسال نمایید