همه چیز درباره مراقبت های بعد از لیفت وصورت و گردن
خدمات جراحی۰۶-تیر-۱۴۰۳

همه چیز درباره مراقبت های بعد از لیفت وصورت و گردن

موضوعی که امروز قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم، لیفت گردن و مراقبت‌های مربوط به آن است. شاید تاکنون کمتر اطلاعاتی درمورد لیفت صورت و گردن شنیده باشید. این جراحی یکی از کاربردی‌ترین جراحی‌های است که اشخاص برای رفع چین و چروک‌های پوستی خود انجام می‌دهند. مراقبت‌های بعد از لیفت صورت و گردن از مهم‌ترین اموری است که می‌تواند نتیجه جراحی را چندین برابر بهتر کند.

آگاهی از مراقبت‌های بعد از لیفت کامل صورت و گردن باید ابتدا اطلاعاتی از روند جراحی، اصول و نکات تاثیرگذار در آن وغیره به دست بیاورید. پس برای آشنایی با این جراحی جالب حتما تا انتها این مقاله را مطالعه کنید.

جراحی لیفت صورت و گردن چیست؟

احتمالا تاکنون بارها و بارها نام جراحی لیفت صورت به گوشتان خورده است، این جراحی با استفاده از تجهیزات مخصوص و برای حذف چربی‌های مازاد صورت انجام می‌شود. در این جراحی، پزشک برش‌های را در قسمت زیر فک ایجاد کرده و پس از برداشتن بافت‌های اضافی، سایر پوست صورت را بخیه می‌زند. البته این جراحی به دو روش لیزری و تجهیزات جراحی انجام می‌شود.

اما لیفت گردن از آن دسته جراحی‌های است که با تزریق ژل یا فیلر انجام می‌شود. در این شیوه جراحان با تزریق فیلر و ژل به نواحی مختلف گردن، چین‌و‌چروک‌های پوستی را از بین برده و فرم بسیار بهتری به آن می‌دهد.

نکات مهم در جراحی لیفت صورت و گردن

نکات مهمی که در جراحی لیفت صورت و گردن وجود دارد، رعایت نکات بیان شده از سوی تیم جراحی است. درواقع هنگامی برای جراحی لیفت صورت یا گردن به کلینیک معتبری مانند کلینیک سعادت آباد مراجعه می‌کنید، تیم جراحی مجموعه از اصول و نکات مراقبتی را به شما توضیح می‌دهند.

این اصول و نکات برای روزهای بعد از جراحی است. درواقع با این کار شما متوجه می‌شوید که مراقبت‌های بعد از جراحی لیفت صورت و گردن چیست! اما به‌نظر شما این مراقبت‌ها چگونه و به چه صورت توضیح داده می‌شوند؟

جلسات مشاوره پیش از جراحی

جلسات مشاوره پیش از جراحی حدود یک ماه الی یک ماه و نیم پیش از جراحی انجام می‌شود. در این جلسات نکاتی مانند مراقبت‌های بعد از جراحی لیفت صورت و گردن، چگونگی انجام آنها، روند جراحی لیفت گردن و صورت، مدت زمان دوران نقاهت و به صورت کلی اطلاعاتی از لیفت کامل صورت و گردن بیان می‌شود.

شرکت در این جلسات از یک سو باعث کاهش استرس‌های ناشی از جراحی و از سوی دیگر باعث افزایش آگاهی شما می‌شود. درواقع افزایش اطلاعات از جراحی لیفت گردن و صورت باعث می‌شود که هیچگونه استرسی نداشته باشید و کاملا در جریان باشید که طی روند بیهوشی یا بی‌حسی چه اتفاقی در اتاق جراحی می‌گذرد.

جراحی لیفت صورت و گردن

جراحی لیفت صورت و گردن برای چه کسانی مناسب است؟

تمام اشخاص به دنبال راهی هستند که زیبایی ظاهر خود را افزایش دهند. بروز چین و چروک‌ و افتادگی‌های پوستی از ناخوشایندترین اتفاقاتی است که به مرور زمان برای اشخاص رخ می‌دهد. انجام جراحی لیفت صورت و گردن یکی از همین روش‌های است که می‌تواند تاثیر بسیار خوبی در رفع این چین‌و‌چروک‌های پوستی داشته باشد و چهره جوان‌تری را برای آنها به ارمغان بیاورد. بیشترین مراجعین این جراحی اشخاص مسن و یا اشخاصی که به پیری زودرس مبتلا بوده و قصد جوانسازی چهره خود را دارند.

مراقبت های بعد از لیفت صورت

مراقبت‌های بعد از لیفت صورت بسیار ساده و در عین حال حائز اهمیت است. به همین منظور اشخاصی که این جراحی را انجام می‌دهند باید دقت زیادی در مراقبت‌ها داشته باشند. در ادامه به اصلی‌ترین مراقبت‌های بعد از جراحی لیفت صورت اشاره می‌کنیم:

  • از هرگونه دست زدن یا ماساژ نواحی جراحی شده به شدت پرهیز کنید.
  • از کمپرس یخ برای کاهش کبودی و التهاب‌های ناشی از جراحی استفاده کنید.
  • سه هفته بعد از جراحی به صورت مستقیم در معرض نور خورشید نباشید.
  • در روزهای ابتدایی بعد از جراحی سر خود را به سمت بالا بگیرید.
  • از گن‌های مخصوص لیفت صورت استفاده کنید.
  • فعالیت‌های ورزشی خود را به مدت دو هفته کنار بگذارید.

مراقبت های بعد از لیفت گردن

لیفت گردن هم از آن جراحی‌های است که مراقبت‌های نقش مهمی در نتیجه مساعد دارد. به همین سبب باید تمام اصول و نکات مراقبتی را به درستی رعایت کنید. در ادامه با اصول و نکات مراقبتی بعد از لیفت گردن آشنا خواهید شد:

  • از پوشیدن لباس‌های تنگ یا یقه اسکی خودداری کنید.
  • از کمپرس یخ برای از بین بردن کبودی و التهاب استفاده کنید.
  • از قرارگیری در برابر نور خورشید خودداری کنید.
  • هیچگونه فشاری به گردن خود وارد نکنید.
  • از انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین یا غیرسنگین خودداری کنید.

بهترین خدمات در کلینیک های مناسب

ارائه بهترین خدمات جراحی باید توسط تیم جراحی مجرب و کاربلد انجام شود. زیرا هرگونه اشتباه نتایج ناخوشایندی به بار می آورد. درواقع تیمی که مسئولیت جراحی شما را برعهده دارد، باید تمام اصول و نکات مراقبتی و موارد قبل و بعد از جراحی را به شما یا هر مراجعه کننده دیگری توضیح دهد. به همین منظور برای انجام جراحی لیفت صورت و گردن حتما به کلینیک‌های معتبر و کاردرست بسپارید.

سخن پایانی

مراقبت‌های بعد از جراحی لیفت صورت و گردن دقیقا همان چیزی است که می‌تواند به شما کمک کند نتیجه بسیار بهتری از جراحی به دست بیاورید. رفع چین‌و‌چروک‌های پوستی و افتادگی‌های آن از عللی است که اشخاص را به سوی جراحی لیفت صورت و گردن سوق می‌دهد. پس شما هم می‌توانید با انجام این جراحی بسیار کاربردی، چهره خود را جوان‌تر و شاداب‌تر کنید.

البته دقت داشته باشید که تمام اصول و نکات مراقبتی مربوط به قبل و بعد از جراحی را به صورت کامل و بدون هیچگونه کم و کاست انجام دهید تا نتیجه دلخواه خود را به دست آورده و از آن لذت ببرید.

پرسش و پاسخ

  1. هزینه جراحی لیفت صورت و گردن چقدر است؟ تعیین هزینه این دو جراحی باتوجه به عوامل مختلفی در کلینیک‌ها متفاوت است.
  2. آیا جراحی لیفت صورت و گردن جداگانه قابل انجام است؟ بله هرکدام از این جراحی ها به صورت جداگانه قابل انجام هستند.
  3. آیا جراحی لیفت صورت و گردن محدودیت سنی دارد؟ بله اشخاص باید برای انجام جراحی بالا 18 سال باشند.
کلینیک سعادت آباد
جهت دریافت مشاوره رایگان و رزرو نوبت
با متخصصی جراحی و زیبایی ما تماس بگیرید.
برای مشاوره با دکتر جراحی زیبایی سعادت آباد کلیک کن.

هنوز نظری وارد نشده است!

دیدگاه خود را ارسال نمایید