ژل لب عروسکی

تصاویر قبل و بعد ژل لب عروسکی

نمونه قبل و بعد ژل لب عروسکی
نمونه قبل و بعد ژل لب عروسکی
نمونه قبل و بعد ژل لب عروسکی
نمونه قبل و بعد ژل لب عروسکی
نمونه قبل و بعد ژل لب عروسکی

آشنایی با تزریق ژل لب عروسکی

 این روزها بیش از هر زمان دیگری شاهد تزریق ژل لب هستیم. این مسئله به این دلیل است که خانم‌ها دوست دارند فرم لب‌های خود را اصلاح کنند. انواع مختلفی از تزریق ژل در لب وجود دارد. به بیانی با تزریق ژل در قسمت‌های مختلف لب می‌توان فرم متفاوتی از لب را حاصل کرد تا لب‌ها حجم بگیرند و نواقصشان برطرف شود. این مسئله تا حد زیادی به نظر شخص متقاضی بستگی دارد و نوعی اقدام سلیقه‌ای محسوب می‌شود. یکی از پرطرفدارترین فرم‌های تزریق لب، مدل عروسکی است که این روزها با تقاضای زیادی همراه است. در این مدل افراد دوست دارند با تزریق ژل، لب‌های خود را به شکل لب‌های عروسک‌های باربی در بیاورند. در حقیقت این روش تزریق ژل لب شما را یک قدم به زیباتر شدن نزدیک می‌کند.

تجربه یک لبخند زیبا با ژل لب عروسکی

باربی‌ها همواره در ذهن ما ظاهری جذاب داشته‌اند که همه را مجذوب خود می‌کنند. اگر شما نیز شیفته زیبایی این عروسک‌ها هستید، بهتر است به تزریق ژل لب عروسکی در خدمات زیبایی پوست بپردازید. البته نوع ژلی که استفاده می‌شود هم مهم است. پرطرفدارترین ژل‌ها دارای هیالورونیک اسید هستند تا کیفیت خوبی داشته باشند. برای اطلاع از دیگر مزایای تزریق ژل لب مدل عروسکی بهتر است نگاهی به موارد زیر بیندازید:

ناپدید کردن لثه‌ها در هنگام لبخند

شاید بتوان گفت که مهم‌ترین مزیت لب عروسکی، خلق یک لبخند زیبا است. چنانچه فکر می‌کنید در هنگام لبخند زدن لثه‌هایتان دیده می‌شود و همین مسئله باعث شده تا از سبک لبخند خود راضی نباشید، می‌توانید تزریق ژل لب عروسکی را امتحان کنید. با این مدل تزریق مشکل دیده شدن لثه‌هایتان در هنگام لبخند از بین می‌رود؛ چراکه میزان حجم دهی لب‌ها بسیار مناسب و نرمال است.

 ماندگاری مناسب

تزریق ژل به فرم عروسکی دائمی و مادام العمر نیست و این نوع فیلر نیز بعد از گذشت مدت زمان معینی نیاز به تزریق مجدد دارد. با این حساب خوشبختانه باید بدانید که ژل لب مدل عروسکی با توجه به برند ژل ممکن است یک سال و بیشتر نیز روی لب‌های شما دوام بیاورد؛ به این ترتیب می‌توانید از زیبایی لب‌هایتان تا مدت معقولی لذت ببرید.

 اصلاح فرم لب

تزریق ژل لب مدل عروسکی تنها برای حجیم‌تر کردن لب‌ها نیست؛ بلکه با این مدل بیشتر نواقص لب‌های شما از جمله عدم تقارن از بین می‌رود. حتی مشاهده شده که با این مدل تزریق چین و چروک‌های دور لب نیز کاهش پیدا می‌کنند.

 دوره درمانی کوتاه مدت

تزریق ژل لب عروسکی این مزیت را دارد که شما را از پشت سر گذاشتن دوره‌های درمانی طولانی نجات می‌دهد؛ در نتیجه با طی کردن یک دوره درمانی کوتاه مدت می‌توانید فرم لب‌های خود را اصلاح نمایید.

 عدم نیاز به بیهوشی

پروسه حجم عروسکی خیلی وقتتان را نمی‌گیرد؛ یعنی عمدتاً یک ساعت یا کمتر طول می‌کشد تا تزریق ژل به لب‌ها انجام شود.

کاهش احتمال آلرژی

ژل‌های لب حاوی هیالورونیک اسید به ندرت حساسیت ایجاد می‌کنند. چنانچه نگران واکنش‌های آلرژیک پس از انجام تزریق ژل هستید، باید بدانید که احتمال وقوع واکنش‌های آلژیک بسیار کم است؛ پس نگرانی از این بابت باقی نمی‌ماند.

مدل لب عروسکی مناسب هر کسی نیست!

یکی از چالش‌هایی که برخی از خانم‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، کم حجم بودن لب‌ها است. در خیلی از موارد دیده شده که افراد از فرم لب خود شاکی هستند و یا اینکه فکر می‌کنند با تزریق ژل لب زیباتر می‌شوند. خوشبختانه برای همه این‌ها راهکاری وجود دارد. البته تصمیم برای تزریق ژل لب تمام کار نیست؛ بلکه شما باید در رابطه با فرم و مدل تزریق نیز تصمیم بگیرید و به پزشکتان بگویید که دوست دارید لب‌هایتان چه شکلی شود. در حال حاضر یکی از مدل‌های روی بورس فرم عروسکی است. با آنکه ژل لب عروسکی طرفداران زیادی پیدا کرده است، باید توجه داشته باشید که این مدل تزریق مناسب هر کسی نیست. به هر حال این مدل یکی از مدل‌های فانتزی است و ممکن است به چهره هر کسی نیاید. به طور کلی بانوان جوان با صورت‌های ظریف می‌توانند این مدل تزریق را امتحان کنند. در این روش پزشک ژل یا فیلر لب عروسکی را به بخش V شکل وارد می‌کند تا این قسمت حجیم‌تر از سایر بخش‌ها شود.

توجه به برخی از توصیه‌ها قبل از تزریق لب عروسکی الزامی است

از آنجایی که طرفداران تزریق ژل لب مدل عروسکی زیاد است، باید قبل از حاضر شدن برای این عمل زیبایی به برخی از نکات توجه داشته باشید. در واقع گاهی عدم توجه به همین نکات و انجام دادن یا ندادن برخی از کارها سبب می‌شود تا نتیجه دلخواه را از تزریق نگیرید. در ادامه به تعدادی از مهم‌ترین‌ها اشاره خواهیم کرد:

مشورت با پزشک

یکی از بدیهی‌ترین کارهایی که باید انجام شود، مشورت با پزشک است. به هر حال لب عروسکی یک مدل فانتزی است و ممکن است به هر چهره‌ای نیاید؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم قبل از تزریق با پزشک در رابطه با انتظارات خود صحبت کنید و حتماً صلاحدید پزشک در رابطه با فرم لب‌هایتان را در نظر بگیرید تا خدای ناکرده پس از تزریق پشیمان نشوید. همچنین در این جلسه سعی کنید در رابطه با مقدار ژل نیز با پزشک خود مشورت کنید. گفته می‌شود که حداقل یک میلی لیتر ژل کافی است؛ اما برای فرم گرفتن لب‌ها به صورت عروسکی ۲ تا ۴ میلی لیتر ژل نیاز است که این مقدار ممکن است در افراد مختلف متفاوت باشد.

آگاه کردن پزشک دررابطه با مصرف داروهای خاص

پیش از انجام تزریق ژل لب علاوه بر مشورت در رابطه با فرم لب‌ها، باید داروهای خاصی که مصرف می‌کنید را نیز با پزشک در میان بگذارید. گاهی ممکن است پزشک شما را از مصرف برخی از داروها منع کند.

 خودداری از مصرف دخانیات و الکل

همواره توصیه می‌شود که حداقل یک هفته قبل از تزریق ژل لب دخانیات و الکل را کنار بگذارید تا نتیجه دلخواه حاصل شود.

استحمام

پیشنهاد می‌کنیم پیش از مراجعه برای تزریق لب عروسکی حتماً استحمام کنید.

نحوه تزریق ژل لب عروسکی

همانطور که می‌دانید اگر تزریق ژل لب به صورت اصولی و درست انجام شود، زیبایی خاصی به چهره می‌بخشد؛ به همین دلیل امروزه بانوان علاقه زیادی به تزریق ژل لب آن هم از نوع عروسکی پیدا کرده‌اند. اگر جز افرادی هستید که به طور ژنتیکی لب‌هایتان باریک و کم حجم است یا دوست دارید فرم لب‌هایتان را بهبود ببخشید، می‌توانید این مدل تزریق را تجربه کنید. البته بیشتر بانوان جوان ترجیح می‌دهند که لب‌هایشان به این صورت شکل بگیرد. در واقع با شبیه شدن لب‌ها به لب‌های عروسک‌های باربی بیشتر لب‌های پایین حجیم‌تر می‌شوند و قسمت V شکل لب فوقانی فرم جدیدی به خود می‌گیرد.

 برای تبدیل لب‌هایتان به حالت عروسکی لازم نیست به زیر تیغ جراحی بروید؛ بلکه این اقدام به صورت کاملاً سرپایی است؛ یعنی کار بدون بیهوشی برایتان انجام خواهد شد. در ابتدا پزشک متخصص برای ضدعفونی کردن ناحیه از مواد آنتی باکتریال استفاده می‌کند تا همه چیز بهداشتی پیش رود. در مرحله دوم نوبت به تزریق بی‌حسی موضعی می‌رسد تا در طی عمل دردی را حس نکنید. مرحله آخر همان مرحله اصلی یعنی تزریق فیلر لب شامل هیالورونیک اسید است تا لب مدل عروسکی حاصل شود. برای این کار پزشک با استفاده از سوزنی باریک مقدار مناسبی از ژل را بیشتر به لب پایینی و بخش مرکزی آن وارد می‌کند. البته این ژل به لب فوقانی نیز به گونه‌ای تزریق می‌شود تا بخش میانی این قسمت برجسته‌تر و گودتر به نظر برسد.

توجه به برخی از توصیه‌ها بعد از تزریق لب عروسکی الزامی است

 بعد از آنکه مراحل تزریق ژل لب عروسکی با موفقیت انجام شد، باید به یک سری از نکات توجه کنید تا عوارض عمل به حداقل برسد. نباید با خود بگویید که این یک روش سرپایی به حساب می‌آید و پس از انجام آن نباید کار خاصی انجام داد یا از برخی از کارها خودداری کرد. لازم است بدانید که برای کاهش دوره نقاهت و گرفتن نتیجه ایده‌آل باید دست به دامان انجام یک سری از نکات شوید. از جمله مهم‌ترین مراقبت‌های پس از تزریق ژل لب به مدل عروسکی می‌توان موارد زیر را مثال زد:

استفاده از کمپرس سرد

اصولاً برای کاهش التهاب لب‌ها پس از تزریق، پزشک به شما توصیه می‌کند تا کمپرس سرد روی موضع بگذارید؛ به این ترتیب التهاب تا حد زیادی فروکش می‌کند. البته استفاده از کمپرس سرد را می‌توانید تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق ادامه دهید.

 نوشیدن آب زیاد

در روزهای بعد از تزریق توصیه می‌شود که از نوشیدن آب غافل نشوید تا نتیجه بهتری حاصل شود.

 عدم انجام فعالیت‌های سنگین

جهت گرفتن نتیجه مطلوب لازم است برای ۲ تا ۳ روز پس از تزریق، از انجام فعالیت‌های سنگین و ورزشی خودداری کنید.

 عدم مصرف دخانیات و الکل

علاوه بر پیش از انجام تزریق، لازم است پس از تزریق نیز به مدت یک هفته دخانیات و مشروبات الکلی را ترک کنید.

 رعایت رژیم دمایی مطلوب

لازم است به مدت دو روز بی‌خیال رفتن به جاهای گرم مانند سونا یا قرار گرفتن در معرض آفتاب شدید شوید. همچنین برای دو روز دوش با آب گرم را تعویق بیندازید. به علاوه لازم است تا چند روز از مصرف نوشیدنی‌های خیلی سرد یا گرم خودداری کنید.

 عدم استفاده از مواد آرایشی و ماسک

یکی از مواردی که از مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب عروسکی محسوب می‌شود، عدم استفاده از مواد آرایشی است. در ۳ تا ۵ روز اول مصرف هرگونه مواد آرایشی از جمله رژ لب کار اشتباهی است.

عوامل تاثیرگذار در ماندگاری ژل لب عروسکی

همانطور که اشاره کردیم صورت افراد در انتخاب مدل لب عروسکی تاثیرگذار است. عمدتاً بانوان جوان و کسانی که دوست دارند لب‌های پر و فانتزی داشته باشند، این مدل را انتخاب می‌کنند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید، باید بدانید که ژل لب عروسکی دائمی نیست؛ بلکه به طور معمول می‌تواند بین ۶ تا ۹ ماه ماندگاری داشته باشد. البته در ماندگاری ژل لب عوامل مختلفی از جمله سن فرد، تبهر پزشک، میزان سوخت و ساز بدنی، برند ژل و سبک زندگی تاثیرگذار هستند. عمدتاً ژل‌های لب باکیفیت در افرادی که سوخت و ساز کمتری دارند، ماندگاری بیشتری خواهند داشت؛ پس سعی کنید در انتخاب برند ژل لب عروسکی در خدمات زیبایی پوست تمام دقتتان را به کار بگیرید. کلینیک زیبایی سعادت آباد خدمات تزریق ژل لب عروسکی را برای زیباجویان انجام می دهد.

نگاهی به هزینه تزریق ژل لب عروسکی

یکی از جدیدترین مدل‌های تزریق ژل لب، مدل عروسکی است. این مدل تزریق می‌تواند به یکنواخت شدن شکل لب‌ها و از بین رفتن عدم تقارن کمک کند. به علاوه می‌تواند در از بین رفتن چین و چروک‌ها تاثیرگذار باشد. افراد مختلف برای حجیم‌تر به نظر رسیدن لب‌هایشان اقدام به تزریق ژل لب عروسکی می‌کنند. خب این کار مانند همه کارهای زیبایی نیازمند پرداخت هزینه است. در حقیقت هزینه ژل لب عروسکی به عوامل متعددی بستگی دارد. به طور کلی به دلیل نوسانات قیمت نمی‌توان عدد دقیقی را به عنوان هزینه ژل لب عروسکی بیان کرد. تنها می‌توان گفت که این هزینه به چه فاکتورهایی بستگی دارد که در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد:

نوع برند ژل لب

شرکت‌های مختلفی اقدام به تولید ژل‌های لب کرده‌اند که هر کدام کیفیت و ماندگاری متفاوتی دارند. عمدتاً ژل‌های لب آمریکایی گران‌تر هستند.

حجم ماده تزریق شده

همانگونه که اشاره کردیم مقدار ژل لب به فرم لب‌های طبیعی شما بستگی دارد. در کل می‌توان گفت که در آوردن شکل لب‌ها به مدل عروسکی نیازمند مقدار ژل بیشتری است که این مسئله هزینه را افزایش می‌دهد.

 دستمزد پزشک

پزشک برای آنکه این عمل سرپایی را انجام دهد، دستمزد خواهد گرفت. این موضوع بستگی به نظر پزشک و کلینیکی که به آن مراجعه می‌کنید.

برخی از سوالات متداول

افراد متقاضی تزریق ژل لب سوالات متعددی در این زمینه دارند که ترجیح دادیم به یکسری از آن‌ها پاسخ دهیم:

آیا تزریق ژل لب عروسکی با وقوع واکنش‌های آلژیک همراه است؟

 خیر؛ به دلیل وجود هیالورونیک اسید مصرفی در ژل لب که به طور طبیعی در بدن نیز یافت می‌شود، این مدل عوارض جدی به همراه ندارد و عمدتا یک روش ایمن محسوب می‌شود.

برندهای معروف ژل لب عروسکی کدام هستند؟

برندهای مطرح تولید کننده ژل لب عروسکی ژوویدرم،  بلترو و رستیلن هستند که ماندگاری خوبی دارند.

عوارض معمول و رایج  تزریق ژل لب عروسکی چیست؟

 با آنکه تزریق ژل لب عروسکی عوارض جدی به همراه ندارد؛ اما افراد ممکن است عوارض خفیفی مانند خونریزی در حین تزریق، ایجاد کبودی، التهاب و ورم را تجربه کنند که با گذشت چند روز از بین می‌روند.