تصاویر قبل و بعد ژل لب روسی

نمونه قبل و بعد ژل لب روسی
نمونه قبل و بعد ژل لب روسی
نمونه قبل و بعد ژل لب روسی
نمونه قبل و بعد ژل لب روسی

ژل لب روسی؛ فرمی محبوب در بین بانوان

لب عضو مهمی از صورت است که در زیباتر شدن چهره سهم زیادی دارد. در حقیقت داشتن لب‌های برجسته خواسته بسیاری از بانوان است. روش‌های متعددی برای حجیم‌تر شدن لب‌ها وجود دارد که یکی از محبوب‌ترین آن‌ها، تزریق ژل لب روسی است. زنان روسی همواره یکی از زیباترین زن‌های در سراسر دنیا محسوب می‌شوند که لب‌های آن‌ها تمام معیارهای جذابیت را دارد. با پیشرفت خدمات زیبایی امکان اینکه بتوانید لب‌های خود را شبیه روسی‌ها کنید؛ با تزریق ژل وجود دارد.

به بیانی دیگر؛ تزریق ژل لب روسی نیز بر اثر ساختار لب این خانم‌ها پدید آمده است. اگر شما نیز دوست دارید لب‌های کوچک خود را برجسته‌تر کنید، این مدل گزینه مناسبی خواهد بود. البته قبل از انجام هرگونه خدمات زیبایی پوست؛ اعم از تزریق حتماً باید در رابطه با فرم لب خود با پزشک مشورت کنید و متوجه شوید که این مدل برای شما خوب است یا نه؛ به طور کلی تزریق لب روسی به افرادی که لب‌های بزرگ یا چشم‌های کوچک دارند، توصیه نمی‌شود.

آشنایی با ویژگی‌های ژل لب روسی

در حال حاضر افراد زیادی دنبال تزریق ژل لب برای برجسته‌تر کردن لب‌های خود هستند. با این کار لب‌ها حجیم‌تر به نظر رسیده و زیباتر خواهند شد. یکی از روش‌های تزریق ژل لب، مدل روسی است. در این مدل پزشک فیلر لب روسی را به ناحیه V شکل لب تزریق می‌کند. با این کار ظرافت و زیبایی لب‌ها افزایش می‌یابد. در واقع تمرکز تزریق ژل لب روسی بیشتر بر کشیدگی و تیزی حاشیه لب‌ها است. به این ترتیب خط لب کشیده‌تر می‌شود و تا حدودی لیفت برای لب‌ها انجام خواهد شد. پس از آنکه تکلیف قسمت تیزی لب‌ها مشخص شد، نوبت به برجسته‌تر کردن لب‌ها می‌رسد. برای این کار پزشک مقداری از اسید هیالورونیک را درون لب وارد می‌کند تا پرتر به نظر برسد. با آنکه بیشتر دقت پزشک روی لب فوقانی است؛ اما برای آنکه لب‌ها هماهنگی بیشتری با یکدیگر داشته باشند، مقداری از هیالورونیک اسید به لب پایینی نیز تزریق می‌شود.

مزایای وسوسه انگیز تزریق ژل لب روسی

تزریق ژل لب روسی یک روش ایمن برای برجسته‌تر کردن لب‌ها و بهبود فرم این عضو از صورت است. این تکنیک پرطرفدار برای اصلاح فرم لب‌ها انجام می‌شود تا افراد اعتماد به نفس بیشتری بگیرند. به هر حال اگر لب‌های کم حجمی دارید، تزریق ژل لب مدل روسی می‌تواند ایده جالبی برای پرتر دیده شدن لب‌های شما باشد. این تکنیک بی‌نظیر به طور کلی دارای مزایای زیر است:

حجیم‌تر کردن لب‌ها

 بدیهی‌ترین مزیتی که برای تزریق ژل لب مدل روسی می‌توان به حساب آورد، حجیم کردن لب‌ها است. چنانچه لب‌های نازک دارید یا با افزایش سن حس می‌کنید لب‌هایتان حجم اولیه خود را از دست داده‌اند، با انتخاب این مدل تزریق می‌توانید برجسته سازی لب خود را انجام دهید. به این ترتیب با تزریق مقدار مشخصی از ژل به بخش خاصی از لب ظاهر لب شما بهبود خواهد یافت.

تقارن بخشیدن به لب‌ها

چنانچه لب‌هایتان تقارن مناسبی ندارد، می‌توانید تزریق ژل لب روسی را امتحان کنید. درست است که در تزریق ژل لب روسی تمرکز بر قسمت V شکل لب فوقانی است؛ اما علاوه بر آن مقداری ژل به لب تحتانی نیز تزریق می‌شود تا لب‌هایتان تقارن ایده‌آلی به خود بگیرند.

بدون درد

با آنکه لب روسی به نواحی مختلفی از لب تزریق می‌شود، در حین عمل درد خاصی را احساس نخواهید کرد؛ چراکه بیشتر ژل‌ها حاوی لیدوکائین هستند که تا حدودی درد را کاهش می‌دهد. البته پزشک ممکن است از بی‌حسی موضعی نیز استفاده کند.

 امکان تخلیه ژل

چنانچه از این مدل تزریق خوشتان نیاید، بعد از گذشت چند ماه ماندگاری آن به اتمام رسیده و می‌توانید به فرم طبیعی لب‌های خود بازگردید. به بیانی می‌توان گفت که این مدل تزریق دائمی نیست و بعد از گذشت چند ماه از بین می‌رود.

مشورت با پزشک متخصص پوست برای انتخاب مدل مناسب

همواره پیشنهاد می‌شود برای گرفتن یک نتیجه بهتر پیش از تزریق با پزشک متخصص پوست مشورت کنید. این مشورت یک اقدام بسیار مهم در تزریق ژل لب روسی به شمار می‌رود؛ چراکه پزشک با توجه به حالت صورت و فرم لب‌ها به شما مدل مناسب را پیشنهاد می‌دهد. در جلسه مشورت با پزشک سعی کنید تمام نیازها و توقعاتتان را از تزریق با پزشک در میان بگذارید. به طور کلی اگر قسمت V شکل لب فوقانی شما کوچک است یا به دلیل افزایش سن لب‌هایتان حجم خود را از دست داده‌اند و حالت چروکیده به خود گرفته‌اند، می‌توانید با تزریق لب روسی فرم لب‌هایتان را بهتر کنید. هرگونه بی‌گدار به آب زدن سبب می‌شود که از نتیجه تزریق و خدمات زیبایی پوست رضایت کافی را نداشته باشید؛ بنابراین لازم است با تحقیقات زیاد و مشورت با پزشک متخصص به این نتیجه برسید که آیا لب روسی مناسب چهره شما است یا نه؟

گفته می‌شود که تزریق ژل لب روسی مناسب افرادی است که تا به حال تزریق ژل لب را امتحان نکرده‌اند؛ به این ترتیب می‌توانند لب‌های خود را پرتر کنند. البته افرادی که در گذشته فیلر لب وارد لب خود کرده‌اند نیز می‌توانند این مدل را امتحان کنند به شرطی که حتماً دو هفته پیش از تزریق لب خود را از مواد تزریق شده پاکسازی کنند.

چگونگی تزریق ژل لب روسی

بعد از انجام مشورت‌های لازم و قطعی شدن تصمیمتان در رابطه با تزریق ژل لب روسی باید در زمان مقرر شده به کلینیک مراجعه کنید برای انجام تزریق لازم است روی یک صندلی نشسته و منتظر بمانید تا استریلیزاسیون انجام شود. پس از اتمام مرحله ضدعفونی کردن، نوبت به تزریق داروی بی‌حسی می‌رسد. با تزریق بی‌حسی شما دردی را در طول عمل حس نخواهید کرد. بعد از آنکه مراحل بی‌حسی و ضدعفونی کردن انجام شد، پزشک مرحله اصلی یعنی تزریق را شروع می‌کند. کلینیک زیبایی سعادت آباد تزریق انواع ژل لب را برای زیباجویان انجام خواهد داد.

برای بسیاری از افراد مهم است که بدانند تزریق ژل لب روسی چگونه انجام می‌شود؟! نحوه تزریق این مدل ژل لب با سایر ژل‌ها فرق دارد. برخلاف سایر انواع تزریق که به صورت افقی انجام می‌شوند؛ برای حجیم‌تر کردن لب‌ها به مدل روسی باید مقدار کمی از مواد را به صورت عمودی به لب تزریق کرد. عمدتاً برای انجام این عمل از سرنگ‌ها با سر کوچک تر کمک گرفته می‌شود. در حقیقت متخصص با استفاده از این سرنگ‌ها تزریق را از میانه به سمت حاشیه لب‌ها آغاز می‌کند. اگر پزشک ظرافت خود را در تزریق به کار نگیرد، در اثر گسترش ژل به مناطق کناری لب فرم دلخواه به دست نخواهد آمد.

توجه به نکات پیش از تزریق ژل لب روسی الزامی است

 ژل لب روسی یکی از اقدامات بی‌نظیر برای حجیم‌تر کردن لب‌ها است. با انجام این عمل می‌توانید به زیبایی خانم‌های روسی نزدیک شوید. البته انجام یک سری از کارها پیش از تزریق در گرفتن نتیجه بهتر کار ساز هستند. از این اقدامات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 انتخاب یک کلینیک خوب

اولین موردی که می‌تواند شما را در گرفتن نتیجه بهتر یاری کند، انتخاب یک کلینیک خوب است. در سطح شهرها به خصوص کلان شهرهایی مانند تهران کلنیک ‌ها و مطب‌های زیبایی متعددی وجود دارند. برخی از آنها با داشتن تجهیزات و پزشک‌های ماهرتر امتحان خود را در این زمینه پس داده‌اند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم پیش از انجام تزریق ژل لب مدل روسی حتماً از معتبر بودن مرکز انتخابی اطمینان حاصل نمایید.

مشاوره با پزشک

همانطور که اشاره کردیم پیش از انجام تزریق لازم است به پزشک مراجعه کرده تا نکاتی را با او در میان بگذارید. پزشک در این جلسه سابقه پزشکی و داروهایی که مصرف می‌کنید را بررسی خواهد کرد تا بتواند با توجه به شرایط شما بهترین تزریق ژل لب روسی را به تحقق برساند. در این مرحله سعی کنید تمام موارد را صادقانه با پزشک خود در میان بگذارید.

خودداری از مصرف داروهای رقیق کننده

خوب لازم است چند روز قبل از تزریق، داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین را کنار بگذارید. به علاوه در رابطه با مصرف داروهای ضد انعقاد خون با پزشک خود حتماً مشورت کنید.

خودداری از مصرف الکل و دخانیات

لازم است که به مدت یک هفته قبل از تزریق ژل لب روسی مصرف الکل و سیگار را متوقف کنید.

توجه به نکات بعد از تزریق ژل لب روسی ضروری است

متاسفانه بعضی از افراد بعد از تزریق ژل لب مدل روسی نکاتی را رعایت نمی‌کنند و همین مسئله سبب می‌شود که نتیجه دلخواه را از عملشان نگیرند. به هر حال عوارض پس از تزریق ژل لب روسی ممکن است عوارض محدودی گریبان شما را بگیرد؛ بنابراین برای جلوگیری از وخامت اوضاع لازم است دستورالعمل‌های زیر را با دقت انجام دهید:

استفاده از کیسه یخ

کیسه یخ بلافاصله بعد از تزریق ژل لب می‌تواند تا حد زیادی کبودی پس از عمل را کاهش دهد. البته در طول روزهای اول نیز کیسه یخ می‌تواند در کاهش عوارض موثر باشد.

 قرار نگرفتن در معرض گرما

به مدت دو روز لازم است از رفت و آمد در محیط‌های بسیار گرم همچون سونا، آب داغ، آفتاب و ... پرهیز کنید. قرار گرفتن در محیط‌های بسیار گرم اصلاً مناسب نیست.

نوشیدن آب

در روزهای بعد از تزریق ژل لب روسی سعی کنید آب زیادی بنوشید. مصرف آب زیاد تا حد زیادی در کاهش تورم پس از عمل کارساز است.

عدم مصرف دخانیات و نوشیدنی‌های الکلی

لازم است در روزهای اول پس از تزریق ژل لب روسی الکل و دخانیات را کنار بگذارید؛ چراکه این موارد غلظت خون را تغییر می‌دهند.

عدم انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین

لازم است تا چند روز بعد از تزریق ژل لب از انجام ورزش‌های سنگین خودداری نمایید؛ زیرا انجام فعالیت‌های بدنی سنگین سبب افزایش جریان خون به ناحیه لب و کبودی و خونریزی خواهد شد.

تحت فشار قرار ندادن لب‌ها

برای آنکه فرم لب‌هایتان تغییر نکند، پیشنهاد می‌شود تا چند روز از دست زدن به لب‌های خود خودداری کنید. به طور کلی باید کاری را انجام دهید که لب‌هایتان تحت فشار قرار بگیرد.

پرهیز از خوردن و آشامیدن تا حدود یک ساعت

همانطور که گفتیم در تزریق، لب‌ها بی‌حس می‌شود؛ بنابراین اثر آن پس از تزریق نیز ممکن است در لب‌ها بماند. برای همین توصیه می‌کنیم تا یک ساعت بعد از تزریق از خوردن و آشامیدن پرهیز نمایید.

مدت زمان ماندگاری ژل لب روسی

یکی از سوالات پرتکرار متقاضیان در رابطه با ماندگاری ژل لب مدل روسی است. در حقیقت این افراد می‌خواهند بدانند که ژل لب مدل روسی روی لب‌هایشان چقدر ثبات دارد؟ به طور کلی ژل لب روسی حدود ۶ ماه تا یک سال روی لب‌ها ماندگاری دارد. البته اگر فرم لب خود را دوست نداشته باشید، می‌توانید با استفاده از یک آنزیم حل کننده تا نهایتاً سه روز بعد فرم اولیه لب‌های خود را بازیابید. این ماندگاری تا حد زیادی به برند فیلر لب روسی تزریق شده مرتبط است. هر چقدر که ژل خود را از برندهای مطرح انتخاب کنید، توقعتان از ماندگاری بیشتر خواهد شد.

نگاهی به قیمت تزریق ژل لب روسی

برای خلق فرم لب روسی ژل بیشتر به نواحی مرزی لب و در نقاط کوچک تزریق می‌شود و کمتر از یک ساعت طول می‌کشد. به نظر می‌رسد که این روش یک راهکار ایمن برای برجسته‌تر کردن لب‌ها باشد؛ اما به نظر شما هزینه این عمل سرپایی چقدر است؟ عوامل متعددی در هزینه تزریق ژل لب روسی تاثیرگذار هستند که از جمله آنها می‌توان به برند ژل اشاره کرد. عمدتاً برندهای مطرح محصولات خود را با قیمت بیشتری به فروش می‌رسانند؛ زیرا هم کیفیت بالاتری داشته و هم از ماندگاری خوبی برخوردار هستند. از دیگر هزینه‌های تاثیرگذار در قیمت نهایی می‌توان دستمزد پزشک، هزینه کلینیک، حجم ژل و . . . را نام برد.

برخی از سوالات متداول

برای آنکه اطلاعاتتان در رابطه با تزریق ژل لب مدل روسی تکمیل شود، بهتر است نگاهی به پرسش و پاسخ‌ های زیر بیندازید:

تزریق ژل لب روسی چقدر زمان نیاز دارد؟

 به طور کلی تزریق ژل لب روسی کمتر از یک ساعت زمان می‌برد و لازم نیست برای انجام آن دیگر کارهای خود را کنسل کنید. دلیل اینکه این مدل نیاز به زمان بیشتری دارد، اهمیت دقت و ظرافت در طی انجام آن است.

چه کسانی می‌توانند ژل لب روسی را انجام دهند؟

عمدتاً کسانی که دارای لب‌های باریک و قسمت V ‌شکل کوچک هستند، کاندید تزریق ژل لب به مدل روسی به حساب می‌آیند. در کل اگر علاقمند باشید، این روش یک روش بی‌نظیر برای حجیم‌تر کردن لب‌ها است.

 استفاده از کیسه یخ پس از تزریق ژل لب چه سودی دارد؟

 برای آنکه تورم و کبودی بعد از تزریق لب را کاهش دهید، می‌توانید از کیسه یخ استفاده نمایید تا دردتان را نیز کاهش دهید.