تزریق ژل زیر چشم؛ راهی برای خلاص شدن از سیاهی‌ زیر چشم

سیاهی و گودی زیر چشم اتفاقی ناگوار برای چهره تلقی می‌شود که ممکن است هر کسی به آن گرفتار شود. حتی افراد جوان نیز به دلایل ژنتیکی یا داشتن بیماری‌های خاص گودی و تیرگی زیر چشم را تجربه می‌کنند. آیا شما نیز از سیاهی زیر چشمانتان و گودی آن رنج می‌برید؟ اگر پاسخ شما به این سوال بله است، برایتان یک راهکار خدمات زیبایی پوست بی‌نظیر داریم. تزریق ژل زیر چشم می‌تواند در سریع‌ترین زمان ممکن این مشکل را برطرف کند؛ به این ترتیب می‌توانید زیبایی پیشین خود را بازیابی کنید و به جنگ با عوامل ضد جذابیت بروید!

آشنایی با تزریق ژل زیر چشم

یکی از دغدغه‌های افراد در هر سنی، داشتن صورت شفاف و زیبا است. در حقیقت برای داشتن چهره‌ای جذاب و فریبنده باید پوست با کیفیتی داشته باشید. از ویژگی‌های یک پوست شفاف می‌توان به عدم گودی و سیاهی در زیر چشم اشاره کرد. باید بدانید که پوست زیر چشم یکی از حساس‌ترین نقاط صورت محسوب می‌شود که در گذر زمان تغییراتی در آن بروز می‌یابند؛ چراکه با افزایش سن و تحت تاثیر عوامل مختلف شاهد کاهش کلاژن و الاستین در این قسمت از پوست هستیم؛ به این ترتیب چربی پوست از بین رفته و استحکام اولیه خود را از دست می‌دهد. با توجه به توضیحات داده شده برخی از افراد به دلیل افزایش سن و ابتلا به بیماری‌های مختلف دچار گودی، کبودی، پف و تیرگی در زیر چشم می‌شوند. این تغییرات در چهره تا حد زیادی اعتماد به نفس را از افراد می‌گیرد؛ بنابراین باید فکری به حال درمان آن بیندیشند. خوشبختانه راهی بسیار آسان برای رفع آن وجود دارد، آن هم تزریق ژل زیر چشم است. روشی که بسیاری از خانم‌ها با آن توانسته‌اند از شر گودی و تورفتگی‌های زیر چشم خود خلاص شوند.

نگاهی به مزایای تزریق ژل زیر چشم

یکی از مشکلاتی که از سن ۳۰ سالگی به تدریج گریبان شما را می‌گیرد، گودی و سیاهی زیر چشم است. حتی در برخی از خانم‌ها به دلیل سبک زندگی و تغذیه متفاوتف ممکن است این تغییر غیر قابل تحمل‌ باشد؛ به طوری که حتی با مواد آرایشی همچون کانسیلر نیز نتوان آن را بهبود بخشید. در چنین موقعیتی بهترین راهکار تزریق ژل چشم است؛ اما به نظر شما دیگر فواید و مزایای تزریق ژل به زیر چشم شامل چه مواردی می‌شوند. در پاراگراف‌های زیر به تعدادی از فواید این عمل سرپایی اشاره خواهیم کرد:

بهبود حالت چشم

با تزریق ژل به زیر چشم می‌توان فرم چشم‌ها را بهبود بخشید؛ چرا که ورم پلک زیر چشم شما را رفع خواهد کرد. پس برای داشتن چشمان پرفروغ و زیباتر می‌توانید روی این روش حساب باز کنید.

 پر شدن گودی زیر چشم

گودی زیر چشم تاثیر منفی بر جذابیت شما می‌گذرد؛ برای همین پیشنهاد می‌کنیم با فیلر زیر چشم گودی زیر چشم خود را از بین ببرید تا شادابی و جوانی به پوست شما برگردد. به علاوه تا حد زیادی اعتماد به نفستان نیز افزایش خواهد یافت.

کاهش تیرگی‌های زیر چشم

همانطور که گفتیم برخی از افراد به دلیل افزایش سن و برخی دیگر در سنین جوانی به علت‌های ژنتیکی زیر چشمانشان تیره یا به اصطلاح سیاه شده است. تیرگی زیر چشم با تزریق بهبود می‌یابد و جای نگرانی نیست.

 غیر تهاجمی بودن

جالب است بدانید که تزریق فیلر زیر چشم یک روش ایمن محسوب می‌شود و همچون عمل‌های جراحی پلاستیک لازم نیست مدت زمان زیادی در بیمارستان بستری شوید؛ زیرا سرعت آن بالاست و عمدتاً نیم ساعت یا کمی بیشتر طول می‌کشد.

ماندگاری مناسب

طبیعتاً استفاده از مواد آرایشی برای بهبود گودی زیر چشم تا چند ساعت بیشتر دوام نمی‌آورند و راهکار مناسبی نیستند؛ اما پر کننده‌های کلاژن‌دار تا ۲ تا ۳ سال نیز می‌توانند روی پوست شما ثبات داشته باشند.

رفع چین و چروک‌ها

با تزریق ژل به زیر چشم می‌توان چین و چروک‌های ناحیه را نیز برطرف کرد؛ به این ترتیب یک پوست شاداب و جوان نصیبتان خواهد شد.

سرعت تاثیرگذاری بالا

برخلاف دیگر روش‌ها که باید برای مشاهده نتیجه صبر کنید، با تزریق ژل زیر چشم خیلی سریع می‌توانید نتیجه را ببینید.

بهترین برندهای ژل زیر چشم

یکی از روش‌های بسیار موثر برای برطرف کردن تیرگی‌ها و گودی زیر چشم، تزریق فیلر چشم به شمار می‌رود. شرکت‌های متعددی به تولید فیلرهای زیر چشم می‌پردازند که محصولات هر یک از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند. به طور کلی بیشتر این ژل‌ها دارای هیالورونیک اسید هستند. خوشبختانه این ترکیب با بدن بسیار سازگار بوده و ماده‌ای غیر تهاجمی محسوب می‌شود. با توجه به اینکه مارک‌های فیلر زیر چشم بسیار متنوع هستند، در ادامه به تعدادی از پرطرفدارترین آنها اشاره خواهیم کرد:

 ژل زیر چشم استایلج

یکی از موثرترین فیلرهایی که می‌تواند سیاهی و چروک زیر چشم شما را از بین ببرد، فیلر استایلج است. این مدل فیلر مناسب افراد ۲۱ سال به بالا است تا بتوانند گودی و سیاهی زیر چشم خود را برطرف کنند. به طور کلی زیباجویان زیادی از این مدل ژل راضی بوده‌اند.

 فیلر زیر چشم ژوئیدرم

یکی دیگر از بهترین مارک‌های فیلر زیر چشم، ژوئیدرمِ پرطرفدار است. ژوئیدرم با از بین بردن تیرگی‌ها و چین و چروک‌ها می‌تواند به مدت ۶ ماه تا یک سال و نیم شما را راحت کند. اگر به دنبال یک راه حل موثر برای از بین بردن چین و چروک‌های این ناحیه می‌گردید، ژل ژوئیدرم مناسب شما است.

 فیلر زیر چشم رستالین

از دیگر کمپانی‌های مطرح تولید کننده فیلر زیر چشم می‌توان به رستالین اشاره کرد. با آنکه این برند یک مارک قدیمی به شمار می‌رود؛ اما به دلیل ماندگاری بالا هنوز هم از آن به عنوان یک فیلر با کیفیت یاد می‌شود. چنانچه قصد برطرف کردن تیرگی‌ها و چین و چروک‌های زیر چشم خود را دارید، انتخاب این ژل با انسجام و ماندگاری مناسب ایده خوبی است. حتی اگر پوستتان در این ناحیه بسیار حساس است، رستالین با داشتن نرمی زیاد می‌تواند حجم دهنده خوبی برای حذف چروک‌های این قسمت باشد.

 ژل زیر چشم بولترو

چنانچه تیرگی و گودی کم عمقی دارید، بولترو می‌تواند به شما کمک بزرگی کند؛ زیرا ماندگاری آن بالا خواهد بود؛ اما انتخاب آن برای برطرف کردن تیرگی‌ها و گودی‌های عمقی چندان جالب نیست.

 ژل زیر چشم تنوسیال

دوست دارید هنوز هم مانند چند سال پیشتان جوان و شاداب باشید؟ کافی است که در بین خدمات زیبایی پوست ژل زیر چشم تنوسیال را انتخاب کنید. این ژل با داشتن کلاژن و اسید هیالورونیک فراوان شادابی را به پوست شما باز می‌گرداند.

چگونگی تزریق ژل زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم کار سختی نیست؛ اما برای انجام آن تنها باید به یک پزشک متخصص اطمینان کنید تا همه چیز با موفقیت سپری شود. به هر حال پوست زیر چشم نازک‌تر است و به دلیل این ظرافت، تزریق به آن باید با حساسیت و دقت بیشتری انجام شود؛ به طور کلی برای انجام این مدل تزریق باید مراحل زیر سپری شود:

مشورت با پزشک

اگر شما هم خواهان تزریق ژل زیر چشم هستید و تصمیمتان برای این کار جدی است، باید بدانید که در اولین مرحله بهتر است با پزشک خود راجع به همه چیز صحبت کنید. در این جلسه متخصص با توجه به انتظارات شما برای تزریق برنامه‌ریزی می‌کند تا نتیجه همان شود که شما می‌خواهید. به علاوه باید در جلسه مذکور پزشک را از تمام بیماری‌ها و داروهای خود مطلع سازید تا همه چیز ایمن پیش رود. گاهی پزشک ممکن است برای بررسی‌های بیشتر از شما بخواهد تا آزمایشاتی را انجام دهید. لازم به ذکر است که پس از بررسی نتایج آزمایشات، تازه پزشک وقتی را برای تزریق مقرر خواهد کرد.

حضور برای تزریق و استفاده از بی‌حس کننده

در روز مشخص شده سعی کنید سر موقع به کلینیک زیبایی سعادت آباد مراجعه کرده تا کارهایتان به موقع انجام شود. پس از قرار گرفتن به حالت نیمه نشسته در صندلی مخصوص، پزشک از یک بی حس کننده برای بی‌حسی ناحیه زیر چشم کمک می‌گیرد. بهره‌گیری از بی‌حس کننده موضعی سبب می‌شود تا در طول عمل خاطرتان به دلیل درد مکدر نشود.

 تزریق ژل زیر چشم

بعد از آنکه بی‌حسی اثر کرد، نوبت به مرحله اصلی یعنی تزریق می‌رسد. پزشک در این مرحله با استفاده از یک کانولا یا سوزن ریز مواد پر کننده را وارد چشم می‌کنند. تزریق به کمک سوزن روش متداول‌تری است؛ زیرا دسترسی بیشتری به پزشک خواهد داد.

اقدامات پس از تزریق ژل به زیر چشم

برخی از متقاضیان تزریق از این می‌ترسند که در صورت تزریق مشکلی برای چشمانشان ایجاد شود. راستش را بخواهید تحقیقات زیادی در این زمینه انجام شده؛ چراکه روزانه افراد زیادی اقدام به استفاده از تزریق ژل‌های اسید هیالورونیک و دیگر پر کننده‌ها می‌کنند. خوشبختانه دانشمندان به این نتیجه رسیده‌اند که تزریق ژل به ندرت برای بینایی خطرآفرین است. به هر حال با انجام مراقبت‌هایی می‌توان دوران نقاهت را کاهش داد؛ در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم برای گرفتن نتیجه دلخواه حتماً نکات زیر توجه کنید:

تا 24 ساعت صورت خود را نشویید

طبق توصیه پزشکان لازم است تا یک روز بعد از تزریق ژل زیر چشم، به صورت خود آب نزنید و آن را تحت فشار قرار ندهید. به هر حال با تزریق صورت شما حساس شده است

حمام‌های خود را طولانی نکنید

 نکته دیگری که پس از تزریق فیلر زیر چشم باید به آن توجه کنید، آن است که در طی یک هفته پس از تزریق حمام رفتن را متوقف کنید . البته در صورت نیاز به حمام باید از حمام‌های طولانی صرف نظر کرده و خیلی سریع با آب با دمای متعادل شستشو را انجام دهید.

 به استخر و سونا نروید

از دیگر اقدامات مهم پس از تزریق فیلر چشم می‌توان به ممنوع بودن استخر و سونا اشاره کرد. به دلیل حساس شدن پوست صورت لازم است برای دو هفته استخر، سونا و جکوزی را کنار بگذارید.

 از کمپرس سرد استفاده کنید

می‌توانید برای کاهش تورم محل تزریق، از کمپرس سرد کمک بگیرید. استفاده از این کمپرس هر ۱۰ دقیقه یک بار روی موزه نتیجه بهتری را برای شما رقم می‌زند.

 انجام ورزش و فعالیت‌های سنگین را به بعد موکول کنید

لازم است که در هفته اول بعد از تزریق ژل به زیر چشم، بیخیال انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین شوید تا کبودی بدتر نشود.

از مواد آرایشی صورت استفاده نکنید

 هرگونه استفاده از مواد آرایشی و بهداشتی در روزهای اوایل تزریق ممنوع است. به علاوه تا چند وقت شستشو با شوینده‌های قوی را کنار بگذارید.

افرادی که نباید تزریق ژل زیر چشم را انجام دهند

 همانطور که اشاره کردیم تزریق ژل زیر چشم یک راهکار بسیار مناسب برای برطرف کردن گودی و تیرگی ناحیه زیر چشم است. با آن که این عمل ایمن بوده و مشکلی برای افراد پیش نمی‌آورد، ممکن است تزریق آن برای یک سری از افراد خطرساز باشد. پس آنها باید فکر تزریق ژل زیر چشم را از سر خود بیرون کنند. اگر شما هم جز افراد زیر هستید، نمی‌توانید این عمل را انجام دهید:

  • اگر باردار هستید
  • اگر شیرده هستید
  • چنانچه بیماری خاصی دارید و از داروهای ویژه استفاده می‌کنید
  • چنانچه حساسیت و آلرژی دارید
  • در صورتی که به دلیل شرایطتان مجبور به مصرف مداوم داروهایی همچون آسپرین و وارفارین هستید
  • اگر با آسم دست و پنجه نرم می‌کنید

نگاهی به قیمت تزریق ژل به زیر چشم

اگر شما هم خواهان انجام تزریق ژل زیر چشم باشید، حتماً به هزینه آن فکر می‌کنید. باید بدانید که هزینه تزریق به فاکتورهای متعددی بستگی دارد . در حقیقت همه این فاکتورها دست به دست هم داده تا یک قیمت نهایی برای تزریق ژل به زیر چشم ارائه شود. از جمله این فاکتورهای مهم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 نوع و برند ژل

همانطور که پیشتر نیز گفتیم شرکت‌های متعددی به عنوان ارائه کننده ژل زیر چشم شناخته می‌شوند. عمدتاً ژل‌های با کیفیت خارجی دارای ماندگاری بیشتر و قیمت بالاتری هستند.

حجم ژل مورد نیاز

حجم ژلی که باید به ناحیه تزریق شود، بستگی به میزان گودی و تیرگی دارد که پزشک آن را تعیین می‌کند.

برخی از سوالات متداول

با افزایش روزافزون تعداد متقاضیان برای تزریق ژل به زیر چشم، در ادامه به برخی از سوال‌هایی که ممکن است برایتان ایجاد شده باشد، پاسخ داده‌ایم تا تصمیم بهتری بگیرید:

 ژل زیر چشم تا چه مدت ماندگاری دارد؟

 ماندگاری ژل زیر چشم به برند ژل، سوخت و ساز بدن شما و نحوه تزریق بستگی دارد. به طور کلی این ژل‌ها بین 6 تا 18 ماه ثبات دارند.

عوارض مرسوم و بی‌ خطر تزریق ژل به زیر چشم چیست؟

 عوارضی که بیشتر افراد پس از تزریق ژل به زیر چشم تجربه می‌ کنند، شامل اندکی قرمزی و تورم است که در صورت انجام مراقبت‌های گفته شده به تدریج کاهش می ‌یابند.

ژل زیر چشم رستیلن چه ویژگی‌هایی دارد؟

 این ژل باکیفیت با ماندگاری بالا در بهبود تیرگی‌ها و گودی‌ها موثر است و توسط سازمان غذا و داروی ایران تایید شده است.